Regulamin Serwisu Naprawy RTV

1. Postanowienia ogólne
   a. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług serwisu zajmującego się naprawą RTV (radio, telewizor, sprzęt audio-wideo).
   b. Użytkownik korzystając z usług serwisu akceptuje niniejszy regulamin w całości.
   c. W przypadku wystąpienia konfliktu między użytkownikiem a serwisem, obowiązują postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie.

2. Zakres usług
   a. Serwis świadczy usługi naprawy sprzętu RTV, włączając w to diagnostykę, usuwanie usterek, wymianę części i konserwację.
   b. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne utraty danych związane z naprawą sprzętu. Zaleca się użytkownikowi sporządzenie kopii zapasowych przed oddaniem sprzętu do serwisu.

3. Procedura zgłaszania i naprawy
   a. Użytkownik zgłasza usterkę sprzętu drogą elektroniczną lub osobiście w siedzibie serwisu.
   b. Serwis ustala termin wizyty i diagnozy usterki.
   c. Koszt diagnozy jest uzgadniany z użytkownikiem przed przystąpieniem do naprawy.
   d. Po dokonaniu diagnozy, użytkownik zostaje poinformowany o kosztach naprawy i terminie wykonania.
   e. W przypadku braku zgody na kosztorys naprawy, użytkownik może odebrać sprzęt bez opłat za diagnozę.
   f. W przypadku zgody na naprawę, serwis dokonuje niezbędnych czynności naprawczych.
   g. Serwis informuje użytkownika o zakończeniu naprawy i możliwości odbioru sprzętu.

4. Gwarancja i odpowiedzialność
   a. Serwis udziela gwarancji na wykonane naprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
   b. Gwarancja obejmuje jedynie naprawę zgłoszonej usterki. Uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu nie podlegają gwarancji.
   c. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lub utratę danych w wyniku korzystania z naprawionego sprzętu.
   d. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczenie sprzętu w bezpiecznym opakowaniu i zapewnienie prawidłowych informacji dotyczących usterki.

5. Opłaty i płatności
   a. Koszt diagnozy oraz naprawy jest uzgadniany z użytkownikiem przed przystąpieniem do naprawy.
   b. Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty za usługi serwisu w terminie i formie